2012-02-06

En idolträff

Det är inte ofta jag träffar personer jag verkligen tycker gjort ngt fantastiskt i jobbet. Lite konstigt m tanke på hur många jag ändå träffar. Då snackar jag offentliga personer. Vet inte vad det beror på. Antagligen så har jag få "idoler". Idag hände det dock. Idag fick jag möjlighet att fota Arne Dahl. Ni vet http://annazoila.blogspot.com/2009/07/arne-dahl-ar-bast.html .
Arne Dahl har skrivit alla böcker om A-gruppen. Sveriges bästa spänningsromans författare. Utan tvekan. När den senaste boken Viskleken kom köpte jag den samma dag. Ja ni hajar. Och idag fick jag lyssna live på en intervju med honom. Sedan fota! När jobbet gått i tidningen länkar jag så ni får se resultatet! Det var en rolig intervju så det blir spännande att se resultatet! Vissa dagar är bättre än andra. Kul va???!

1 kommentar:

Bina sa...

Vad häftigt! Vilken bra dag på jobbet! Hoppas bilderna blev bra också!